Op deze FAQ pagina kun je de antwoorden vinden op alle vragen. Staat het antwoord of handleiding er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

 Vragen over Facebook


Hoe verander ik de categorie van mijn Facebook pagina

Log in op je Facebook pagina en klik op INFO. Hier verschijnt een kopje ‘Algemeen’. Daar kun je de categorie aanpassen. Soms moet je eerst de oude categorie verwijderen, voordat je een nieuwe kunt toevoegen. Het wijzigen wordt direct doorgevoerd en mag onbeperkt gedaan worden.

 

Hoe verwijder ik likes van mijn Facebook pagina

Log in op je Facebook pagina. Klik op INSTELLINGEN. Klik in de linker kolom op ‘Personen en andere pagina’s. Hier verschijnt een zoekveld waar je de naam kunt opgeven van de persoon. Je kunt ook door de lijst scrollen en zo de personen selecteren (vakje aanvinken). Daarna klik je op het tandwieltje en kies je ‘Verwijderen uit pagina vind ik leuks.

 

Waarom mogen er geen campagnes aanstaan tijdens de levering van likes

Onze werkwijze is te werken met de openbare vind ik leuk teller. Wanneer je een campagne hebt lopen welke eventueel likes zou opleveren, dan worden deze meegeteld als zijnde ‘geleverd’.  Als je het niet erg vind dat dit gebeurt, dan kun je de campagne door laten lopen.

 

Waarom geen vrienden uitnodigen tijdens de levering van likes

Wanneer je vrienden gaat uitnodigen terwijl je likes bestelt, dan kan het zijn dat wij de likes van je vrienden meetellen als ‘geleverd’. Wij werken namelijk met de openbare vind ik leuk teller op je pagina. Dit is onze referentie. Het startaantal + het bestelde aantal = het eind aantal. Komen hier tussendoor nog likes bij buiten ons om, dan tellen wij die ook mee. Daarom kun je beter wachten met het voeren van campagnes of vrienden uitnodigen.

 

Waarom moet de pagina openbaar zijn

Op Facebook kun je verschillende instellingen doen om je pagina af te schermen. Daarmee kun je dus voorkomen dat een bepaalde doelgroep je pagina niet ziet. Denk aan leeftijd of landbeperking.

Wanneer je Facebook pagina likes bij ons bestelt dan moet je pagina volledig openbaar zijn. Zo kunnen mensen je pagina ook liken wanneer ze ouder of jonger zijn, of op vakantie zijn in het buitenland. Op deze manier kunnen we sneller de likes voor je binnenhalen.

 

Wat is de maat van de Facebook omslag foto

Het omslag foto formaat van je Facebook pagina is 851 x 315 pixels.

nieuw-instagram-logo Vragen over Instagram


Hoe verwijder ik likes van mijn Instagram post/bericht

De enige manier om likes van een bericht op Instagram te verwijderen is door de post te verwijderen en opnieuw te plaatsen.

 

Krijg ik met het automatiseer proces echte volgers erbij

In 99,9% van de gevallen krijg je er echte volgers bij. Het kan natuurlijk voorkomen dat een robot ook gaat reageren, maar de kans blijft erg klein. Het automatiseer proces benaderd mensen met de opgegeven interesses en lokt interactie uit. Echte mensen reageren hier in veel gevallen op en robots niet.

 

Hoe haal ik mijn Instagram account van privé af

Voor een ‘niet zakelijk account’: Open de app op je telefoon of tablet. Klik op de 3 puntjes rechtsboven in je scherm. Scroll naar beneden naar ACCOUNT en klik op ‘Privé-account’. Het balkje moet grijs zijn en niet blauw. Blauw is aan en grijs is uit. Uit betekent openbaar.

openbaar maken instagram profiel

winkelwagenKopen en bestellen


Hoe kan ik een product bestellen

Bovenaan in de menubalk zie je verschillende kanalen staan. Wanneer je hier je muis op houdt (desktop) dan klapt het menu uit. Kies hier een product en klik het aan. Vervolgens krijg je de aantallen te zien waaruit je kunt kiezen.

Klik op de afbeelding. De productinformatie zal vervolgens getoond worden. Rechts in beeld (desktop) zie je een grijs vlak staan met een ‘VOEG TOE’ knop. Boven deze knop is tevens een invulveld te vinden.

Bij het invulveld geef je de URL/Paginanaam op. Daarna klik je op de knop op het product in het winkelwagentje te plaatsen.

Je komt vervolgens automatisch in het afrekenscherm terecht. Wil je meer producten bestellen dan kun je weer een categorie kiezen in de menubalk. Alle toegevoegde producten blijven in de winkelwachten staan. [/toggle]

 

Zijn mijn gegevens in veilige handen

Wij respecteren de privacy van onze klanten en voldoen volledige aan de nieuwe AVG wetgeving! Niemand zal weten dat u bij ons klant bent. Uw gegevens worden nimmer doorverkocht of voor marketingdoeleinden gebruikt.

 

Krijg ik bij jullie een factuur

Een factuur sturen wij automatisch zodra de betaling is verricht. Deze ontvangt u in uw mailbox.
Indien u geen mail heeft ontvangen, kan het zijn dat deze terecht is gekomen in de SPAM of bij ONGEWENST. Indien dat het geval is raden wij u aan om ONS als afzender te markeren als VEILIG. Zo komen de volgende emails wel bij u aan.

Mocht er niet in een spambox of bij ongewenst zijn, dan zou het nog kunnen zijn dat het opgeven email adres niet juist is ingevuld. In dat geval kunt u het beste even CONTACT met ons opnemen.

 

Ik heb geen mail ontvangen, klopt dat?

Na iedere bestelling, ontvangt u van ons automatisch een bevestiging. Indien u geen mail heeft ontvangen, kan het zijn dat deze terecht is gekomen in de SPAM of bij ONGEWENST. Indien dat het geval is raden wij u aan om ONS als afzender te markeren als VEILIG. Zo komen de volgende emails wel bij u aan.

Mocht er niet in een spambox of bij ongewenst zijn, dan zou het nog kunnen zijn dat het opgeven email adres niet juist is ingevuld. In dat geval kunt u het beste even CONTACT met ons opnemen.

 

Wat is de gemiddelde levertijd

Bij ieder product staat een levertijd vermeldt. In 80% van de gevallen leveren wij binnen 24 uur het bestelde product af. Bestellingen die buiten kantooruren worden geplaatst, worden de eerstvolgende werkdag opgepakt en uitgevoerd. U ontvangt altijd een mail van ons zodra wij de levering starten.

 

Wat houdt de garantie in

Met garantie bedoelen wij dat u gegarandeerd het aantal krijgt wat u besteld.

 Spaarsysteem


Hoe kan ik meedoen aan jullie spaarsysteem

Heel simpel, door een account aan te maken. Rechtsboven in het scherm (desktop) staat login/registreer. Klik hierop en maak een account aan. Na het aanmaken van je account krijg je gratis punten welke je direct al kunt inwisselen voor korting!

 

Wat zijn de spaarpunten waard

75 spaarpunten zijn 1,00 euro waard. Bij het afrekenen kun je de opgebouwde punten laten uitbetalen in de vorm van korting.

 

Waar kan ik het verloop van de punten inzien

Log eerst in. Ga daarna naar ‘mijn account‘ en klik op SPAARPUNTEN.  Hier zie je hoeveel je punten je in totaal hebt, en waarmee je punten hebt verdiend.

Scroll naar boven