Contact Met Likes-kopen Support

Geheel vrijblijvend kun je altijd contact met ons opnemen. Wij proberen je altijd zo goed mogelijk van dienst te zijn. De meeste producten die beschikbaar zijn hebben wij vermeld in ons assortiment. Ben je toch op zoek naar iets buiten ons assortiment? Neem dan gerust contact met ons op.

Status Van Je Bestelling Bekijken

Je kunt eenvoudig en snel de status van je huidige bestelling bekijken. Hiervoor hoef je niet eerst contact met ons op te zoeken. Bekijk de status van je bestelling:

Klantenservice

Bestaande Bestellingen

Support verloopt via ons Support platform waar je eenvoudig een support ticket kunt aanvragen. Je kunt ons ook bereiken op onderstaande contactgegevens:
Telefoon: +31 85 06 06 818
Email: support@likes-kopen.nl

Sales- en Productvragen

Telefoon: +31 85 06 06 818
Email: support@likes-kopen.nl

Bedrijfsgegevens

Adres

Wenlock Road 20-22
N1 7GU, Londen
Verenigd Koninkrijk

Gegevens

Huge Upward LTD
Reg. Nummer: 12360848
VAT. Nummer: n.v.t.

Klachtenregeling

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kunt mailen naar:

support@likes-kopen.nl

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (https://ec.europa.eu/odr) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Scroll naar boven