Geef Jouw Shop Een Nieuwe Adem & Maak Van Jouw Webshop De Ultieme Verkoopmachine
Wat krijg je met Customer First: SEO & Conversie?
- Vernieuwde categorieën hiërarchie producten voor verbeterde shop ervaring (waarde: €350)
- Categorie pagina’s met tekst voor merken voor meer verkeer en verbeterde shop ervaring (waarde: €600)
Totale waarde komt uit op: €950,- ex btw
Bestel dit pakket nu voor €900,- ex btw
Optioneel:
-
- maandelijks 100 Nederlandse backlinks

A love story
Dit pakket is niet zomaar een verbetering van jouw webshop. De conclusie waarop elke ondernemer moet komen is dat je wat nieuws nodig hebt. Zeker als je in een markt zit dat al millennia lang bestaat. Nieuw, omdat je wil dat jouw klanten voelen dat ze iets nieuws bij jou kunnen krijgen. Iets wat al millennia bestaat, omdat verkopen al zo oud is als de mensheid.
Daarom is het onze mening dat we voor elk nieuwe project niet zomaar aan de slag moeten gaan om jouw webshop te verbeteren. We moeten met een nieuwe strategie komen. De oude dingen die niet meer werken (goedkope sales trucjes) gooien we weg. En we zetten er iets nieuws voor in de plaats. Wat dat nieuws is ga je zometeen lezen uitleggen.
Zie. Toen wij begonnen met het optimaliseren van onze eigen website probeerden we van alles. Fake backlinks, webpagina’s over-optimaliseren voor keywords, oneindig veel blogs schrijven en alle andere dark web dingen. Deze dingen werkten misschien op de korte termijn… Op de lange termijn zijn ze funest. Gelukkig ontdekten we op tijd een hele nieuwe manier van benadering. Iets wat maar weinig mensen in de online sfeer begrijpen. Waarom? Omdat ze teveel gefocust zijn op geld.
Vandaar dat we bij likes-kopen met een nieuw concept kwamen: klantervaring eerst. Wat betekent dat? Je zal vast wel gehoord hebben dat je de klanten op nr 1 moet zetten. Dat is niet wat we bedoelen. Natuurlijk moet je je klanten op nr 1 zetten. Er is echter iets veel belangrijkers. En dat is de klantervaring op nr 1 zetten. Dat betekent dat in plaats van de klant op nr 1 te zetten, wat vaak tot veel te veel werk gaat leiden, je focust op de ervaring van de klant en maakt die zo goed mogelijk.
Toen Jeff Bezos in een zeldzaam interview zei: “we put the customer experience frist” verklaarde iedereen hem voor gek en begreep eigenlijk niemand het. Nu 20 jaar later is Amazon het grootste online retail bedrijf ter wereld. Blijkbaar werkt het dus?
Toen ik dat interview zag, begreep ik het. De klantervaring is waar ik mij op moet focussen. En dat is wat we vanaf dat moment deden. Met succes. Want in een jaar tijd groeide onze omzet met een veelvoud van 10!
Hoe ziet dat er concreet uit?
Wanneer jij samen met ons aan de slag gaat, kunnen we net zulke resultaten behalen. Klantervaring kunnen we onderverdelen en meten in de volgende pijlers:
- Conversie
- Bestellingswaarde
- Herhaalaankopen
- Verkeer

Linkbuilding Voor Langdurig Succes!
Bestel het linkbuilding pakket voor langdurig succes op je webshop.